Promovare

Alege solutia de promovare

Identitate vizuala

Identitatea vizuala a unei companii este practic imaginea acesteia in mediul in care activeaza. Poate face diferenta in alegerea potentialului client, fiind prima impresie si garantia unei firme serioase. Cu o identitate vizuala coerenta si originala iti poti promova imaginea si produsele/serviciile eficient. 

Metode outdoor

Afisarea outdoor ramane pana la urma, una dintre cele mai eficiente metode de reclama, deoarece strada,  este locul unde potentialii clienti isi petrec o buna parte din timp, in deplasarile zilnice. Pentru afisarea outdoor avem mai multe optiuni, cum ar fi:  panouri publicitare, litere luminoase, bannere, decorari auto sau inscriptionari cu autocolant. In functie de locatia dumneavoastra, de evenimentul la care participati se poate alege una din aceste variante.

Materiale promotionale

Materialele promotionale sunt potrivite pentru evenimente unde trebuie sa oferiti un cadou personalizat sau pentru un serviciu de protocol, cand vreti sa fidelizati clientii sau angajatii dumneavoastra. Puteti opta pentru obiecte promotionale clasice, cum ar fi: pixuri, brichete, agende, scrumiere, tricouri, sepci, magneti sau obiecte premium: sticle vin personalizate, ciocolata personalizata, truse stilouri, etc.

Marketing direct

Marketingul direct a cunoscut o dezvoltare considerabila, de cand au aparut magazinele online, care au dezvoltat comertul traditional prin posta, obtinand si un feedback rapid din partea clientilor. Internetul a completat lista promovarii prin marketing direct, cum ar fi: publicitatea prin posta, revistele, ziarele, spoturile de televiziune, publireportajele, radioul si telefonul. Trebuie sa luati in considerare si aceasta tehnica de promovare, adresata direct publicului dumneavoastra tinta.

Evenimente / Targuri si expozitii

Orice eveniment sau targ de prezentare este un beneficiu de imagine adus firmei. Aici sunt potentialii clienti sau parteneri de afaceri, cu care interactionati si aflati nevoile si cerintele lor. Va Puteti promova produsele sau serviciile oferite, avand posibilitatea de a certifca competenta firmei dumneavoastra  in domeniu. Un stand expozitional realizat profesional si materiale promotionale de calitate pot fi un aport la succesul evenimentului.

Promovare online

Foarte important este sa dezvoltati promovarea online a afacerii dumneavoastra. Un site cu un aspect nou si promovare buna, va poate aduce beneficii si o imagine competitiva. Expuneti produsele sau serviciile dumneavoastra la un public numeros cu costuri reduse. 

Etape de promovare

Etapa 1 - Identitate vizuala

Prima etapa consta in realizarea identitatii vizuale sau rebrenduire. Iti trebuie un o imagine noua, reimprospatata bazata pe un plan de marketing cu obiective strategice ce trebuie indeplinite.

Etapa 2 - Metode de promovare

Alegerea solutiei de promovare, pachetul de produse/servicii ales cu costurile aferente.

Etapa 3 - Implementare

Aceasta etapa implica productia propriu-zisa a materialelor publicitare. Materialele vechi vor fi schimbate cu noua imagine, se repersonalizeaza punctele de lucru si decorarile auto.

Etapa 4 - Promovare

Se pot alege si alte canale de promovare in functie de publicul tinta.

Etapa 5 - Promovare online

Foarte important este sa dezvoltati promovarea online a afacerii dumneavoastra. Un site cu un aspect nou si promovare buna, va poate aduce beneficii si o imagine competitiva. 

Etapa 6 - Evaluare

In ultima etapa se face o evaluare a campaniei, de preferat cu feed-back de la clienti si se aduc imbunatatiri. Important este ca produselor/serviciilor dumneavoastra sa le aduceti imbunatatiri in functie de nevoile sau cerintele clientilor.