Identitatea vizuala a unei companii este practic imaginea firmei in mediul care activeaza. Poate face diferenta in alegerea potentialului client, fiind prima impresie si garantia unei firme serioase. Cu o identitate vizuala coerenta si originala, iti promovezi imaginea si produsele/serviciile eficient, iti creezi o imagine pozitiva in domeniu care activezi.
Consultanta marketing
Încercați să vă promovați produsele sau serviciile prin toate canalele media la care aveți acces. Pentru firmele mici este o oportunitate această promovare, pe o piață dominată de firmele mari.
Specialiștii în marketing susțin că, în momente de criză, cea mai mare greșeală este să reduci bugetele de marketing și promovare. Publicitatea poate fi văzută ca un cost, dar este generatoare de venituri și singura metodă de a ieși în față. Este o oportunitate de a te promova, când alții aleg să-și reducă promovarea.
Pentru elaborarea unei strategii de promovare pentru afacerea dumneavoastră, varianta cea mai bună și cu rezultate sigure, ar fi să alegeți o agenție de publicitate. Dacă optați pentru această variantă, ar fi bine să alegeți o firmă ce vă oferă toate serviciile, începând cu consultanță în marketing online dar și tradițional, adaptat la afacerea dumneavoastră, cu departament de creație și producție propriu.
- Creare logo unic
- Consultanta Marketing
- Materiale publicitare
- Concept Rebranding
- Promovare online
SFATUL SPECIALISTULUI CU EXPERIENȚĂ – ar trebui să colaborați doar cu o firmă de publicitate , pentru a avea o promovare coerentă, să păstreze aceeași linie și de ce nu pentru costuri mai mici ce sunt generate de o colaborare pe termen lung.
Având o relație bună și pe termen lung cu firma de publicitate, dobândiți flexibilitate și reacții rapide la oportunitățile pieții economice. Orice schimbare pe site-ul dumneavoastră se realizează rapid, materialele pentru campanii vor fi gata la timp, plus scăpați de grija căutării unui furnizor de materiale publicitare, fix când aveți cea mai mare nevoie.
Un avantaj important este realizarea de materiale în tiraje mici sau cu valori reduse, pe care în mod normal nu găsiți nici o firmă să le realizeze și nu în ultimul rând, obțineți sfaturi de la specialiști, uneori chiar gratuite, în baza relației de colaborare.
Prețul mic, nu este criteriul cel mai important, în alegerea colaboratorilor. O reclamă realizată prost nu îți aduce beneficii, dar cu siguranță îți poate afecta negativ afacerea.
Ei bine, chiar mi-a placut sa o citesc. Aceasta postare oferita de dumneavoastra este foarte eficienta pentru o planificare corecta.